07 лютого 2020 року на базі районного методичного кабінету відбулось районне методичне об’єднання вихователів різновікових груп.

Відповідно до завдань освітньої лінії «Мовлення дитини» Базового компоненту дошкільної освіти старший дошкільник має розрізняти мовні і немовні, близькі і схожі звуки рідної мови, мати розвинений фонематичний слух і мовленнєве дихання, здійснювати звуковий і складовий аналіз слів, виокремлювати голосні, приголосні, тверді, м’які звуки, наголос у словах, розрізняти слова «звук», «буква», «слово», «склад», «речення», знати алфавітні назви букв, володіти руховими навичками, необхідними в подальшому для навчання письма.

Для результативної освітньої роботи вихователі закладів дошкільної освіти мають створити відповідні умови, щоб кожна дитина набувала фонетичної, лексичної та граматичної компетенцій та могла ними користуватись у практичній діяльності.

Дидактичну модель навчання звукового аналізу слів з досвіду роботи презентувала для учасників керівник РМО Панасюк М.А. (ЗДО с. Степашки), опираючись на ігровий метод розрізнення мовних звуків.

Алгоритм поетапного навчання дітей елементам грамоти розкрила у своєму виступі вихователь ЗДО с. Куна Підвашецька В.О. та провела з колегами ігри, які допоможуть дітям засвоїти знання на кожному етапі.

Майстер-клас «Читаємо склади» провела з вихователями Грабовенко Г.П. (ЗДО с. Лад.Хутори), та запропонувала учасникам дидактичні ігри з грамоти, що базуються на принципі поскладового читання.

З метою підвищення фахової компетенції педагогів щодо використання сучасних методик під час навчання грамоти вихователь ЗДО №2 м. Гайсин Голуб Т.І. запропонувала обмін досвідом роботи за методикою Л.Шелестової, ознайомила з авторськими іграми та власне напрацьованими, відповіла на запитання присутніх та надала поради щодо вирішення проблемних ситуацій з питань навчання дошкільників грамоти.

     Методист РМК Діхтяр М.Д. обговорила з вихователями різновікових груп важливість методичного забезпечення освітньої роботи з грамоти, вказала на необхідність придбання методичної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки, зорієнтувала на уникнення педагогічних помилок під час підготовки руки дитини до письма.

IMG 20200207 091930

IMG-45cb9d017df77b35d19b721c7184027c-V

IMG-93fdb54598444314ccbeaeb06e5888ee-V

IMG-6749e9a5c5f4aa13c74eca91498d21a4-V

IMG-d6aa8b0237a13bc2359e84f771e93774-V

IMG 20200207 092032

IMG 20200207 092155

IMG 20200207 093737

IMG 20200207 093858

IMG 20200207 094042