onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Організація роботи з батьками дітей раннього віку

Організація роботи з батьками дітей раннього віку

Згідно з планом роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на ІУ квартал 2018 року на базі закладу дошкільної освіти №5 «Факел» (директор Павленко К.Г., вихователь-методист Швець О.Б.) відбулося методичне об’єднання вихователів груп раннього віку.

Сучасних батьків, на жаль, не вистачає на реальний і такий потрібний діалог з дітьми, зацікавлену продуктивну міжособистісну взаємодію. Але ж саме вони є найвагомішими чинниками психофізичного й емоційного благополуччя дитини! Діти раннього віку потребують від стосунків із батьками чіткого дотримання ясно сформульованих правил життя у достатньому полі свобод, змістовного і постійного діалогу, в якому дорослі виказують повагу до дитини як особистості, що зростає, зацікавленої продуктивної взаємодії з малюком в емоційно сприятливому середовищі, безумовної любові й ніжності в різних їх проявах.

З метою обміну досвіду щодо сучасних підходів до роботи з батьками вихованців раннього віку для учасників методоб’єднання була представлена відеопрезентація засідання клубу молодих батьків, проведеного вихователями ЗДО №5 Усенко Л.В., Петренко Т.О., Гемською О.В.

Враховуючи важливість організації результативних форм роботи з членами сімей найменших вихованців, керівник РМО Пашенко Л.Д. провела з колегами інтерактивну гру «Асоціативна квітка», де учасники обирали сучасні та традиційні заходи, аргументуючи доцільність кожного.

Як викликати інтерес до інформаційно-просвітницьких матеріалів, що розміщуються в батьківських куточках, поділились вихователі ЗДО №2 Штойко М.С., Марченко Г.Л., ЗДО №4 Коржанська Л.В., ЗДО №1 Грабовська О.М., ЗДО с. Чечелівка Гелевей І.А., а Пустовіт О.В. (вихователь ЗДО №2) розкрила секрети активного залучення членів родин до участі у батьківських зборах.

Підсумовуючи роботу заходу, методист РМК Діхтяр М.Д. зорієнтувала педагогів на активізацію просвітницької діяльності з батьками, навела аргументи щодо переконання членів родин у важливості формування емоційної складової для розвитку особистості, рівень компетентності якої вказує на здатність позитивної або негативної міжособистісної взаємодії.

DSC01831

DSC01836

DSC01841

IMG 20181115 101020

IMG 20181115 102715

IMG 20181115 102827

IMG 20181115 102930

IMG 20181115 103253

IMG 20181115 103529